TENDERSKI POZIV za dostavljanje ponuda za uslugu organizacije keteringa za 25 osoba

TENDERSKI POZIV

za dostavljanje ponuda za uslugu organizacije keteringa za 25 osoba

Naručilac tendera

Udruženje Okular, Ćićevac
Adresa: Karađorđeva 134, 37210 Ćićevac
Matični broj: 28164297
PIB: 108850761
E-mail: okularcicevac@gmail.com
Kontakt telefon: +381 61 5545 157

Ovaj tender se raspisuje u skladu sa relevantnim propisima Republike Srbije. U postupku nabavke se primenjuju načela transparentnosti, jednakog tretmana svih ponuđača i efikasnog korišćenja sredstava.

Vrsta postupka: Pozivni postupak (nabavka male vrednosti).

Predmet ovog tendera je pružanje usluga organizacije keteringa za 25 osoba na teritoriji opština Ćićevac, Paraćin, Kruševac ili Varvarin.

Specifikacija usluga

Ponuđači treba da obezbede:

Ketering za 25 osoba u periodu od 30. aprila do 4. maja 2025. godine, prema sledećoj strukturi:
– 2 ručka za  2. i 4. maj. 2025.
– 4 večere za 30. april, 1,  2. i 3. maj 2025.

Potreno je da nam dostavite predlog menija sa konkretnim predlozima za svaki ručak i večeru po sledećem redosledu:

Ručak:

  • Supa/čorba
  • Porcija mesa sa prilozima (definisati priloge)
  • Salata (definisati vrstu salate)
  • Poslastica (definisati koja poslastica)
  • Sok i voda gazirana/negazirana

Večera:

  • Obrok po vašoj preporuci (definisati konkretne predloge obroka)
  • Poslastica (definisati koja poslastica)
  • Sok i voda gazirana/negazirana

Dodatni uslovi:

  • Obroci moraju biti raznovrsni i prilagođeni različitim prehrambenim potrebama (vegetarijanske opcije, alergije i slično, po potrebi)
  • Obroci moraju biti bez svinjskog mesa.
  • Minimalno tri jela po obroku za ručak (supa/čorba, glavno jelo i dezert)
  • Bezalkoholna pića uključena u obrok
  • Lokacija posluživanja može biti u restoranu ili u vidu keteringa dostavljenog na dogovorenu lokaciju
  • Usluga posluživanja ukoliko se obroci organizuju u restoranu.

Lokacija

Restorani i firme koje nude uslugu keteringa moraju biti smešteni na teritoriji opština Paraćin, Kruševac, Ćićevac  ili Varvarin.

Kriterijumi za izbor najpovoljnije ponude

Ponude će biti ocenjivane na osnovu sledećih kriterijuma:

KriterijumMaksimalni broj poena
Cena15
Kvalitet usluge (raznovrsnost jela, prilagođavanje ishrani)15

Ukupna ocena se dobija sabiranjem bodova prema ovim kriterijumima i maksimalno može iznosti 30 poena.

Obavezni elementi ponude

Ponude moraju sadržati sledeće:

  • Zvanične podatke o firmi (naziv, adresa, PIB, matični broj)
  • Cenovnik i specifikaciju ponuđenih usluga (meni za svaki obrok)
  • Datum izdavanja ponude
  • Pečat i potpis odgovornog lica
  • Cene sa PDV-om i bez PDV-a 

Ponude koje ne sadrže sve navedene elemente neće biti uzete u razmatranje.

Rok za dostavljanje ponuda

Ponude se dostavljaju isključivo putem e-maila na adresu: okularcicevac@gmail.com najkasnije do 19. aprila 2025. godine do 13:00h.

Rok za donošenje odluke i pravo na žalbu

Naručilac će doneti odluku o izboru najpovoljnije ponude najkasnije do 23. aprila 2025. godine.

Svi ponuđači će biti obavešteni putem e-maila o rezultatima tendera.

Neizabrani ponuđači imaju pravo na žalbu u roku od 3 dana od dana obaveštenja, koju mogu podneti naručiocu putem e-maila.

Način plaćanja

Plaćanje će biti izvršeno po završetku usluge, na osnovu ugovora i dostavljene fakture i potvrde o izvršenju usluge.

Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem e-maila ili telefona.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *